media digest 17/32

media digest 17/32

a compilation of news and magazine articles addressing issues of change, leadership and collaboration – found during the last week

good leaders are good learners

lauren a. keating, peter a. heslin & susan j. ashford
harvard business review

***

the surprising truth about humility and leadership

brett morgan
talentculture.com

***

culture for a digital age

julie goran, laura laberge & ramesh srinivasan
mckinsey.com

***

how to build a real company culture that stands the test of time

molly reynolds
inc.com

the last word on living your company values

adam fridman
inc.com

***

how to make work more meaningful for your team

lewis garrad & tomas chamorro-premuzic
harvard business review

***

why we prefer dominant leaders in uncertain times

hemant kakkar & niro sivanathan
harvard business review

***

how new managers can send the right leadership signals

amy jen su
harvard business review

 

pk

Leave a comment

Schreibe einen Kommentar

Deine E-Mail-Adresse wird nicht veröffentlicht. Erforderliche Felder sind mit * markiert.

IAK Deutschland
Institut für Angewandte Kreativität
Kölner Weg 44
D – 50858 Köln
Deutschland

Fon 0221/800207-0
Fax 0221/800207-11
Email info(at)iak.de
Web www.iak.de

Das IAK

Seit 1970 ist das IAK ein maßgeblicher Treiber für Leadership und Corporate Development. Wir sind davon überzeugt, dass der Weg zu nachhaltiger Veränderung und Erfolg nur über die Stärkung des Einzelnen erfolgen kann. Die Dienstleistungen und unsere Kompetenz, die wir über die Jahrzehnte hinweg entwickelt haben, basieren auf der pragmatischen Integration von Strategie, Struktur und Kultur in die jeweilige Unternehmensrealität.